Friday, January 14, 2011

Techline Drawer Slides

responsável

Advertised brand Contest: Greenpeace Brasil
Concept, Copy, Art: Giuseppe Di Benedetto
Copyright © 2011 Giuseppe Di Benedict

CUSTOMER
Greenpeace is an environmental NGO that operates in Brazil and other countries to defend the environment and promoting peace , inspiring people to change attitudes and behaviors toward solutions that are economically efficient and fair trade, offering hope for future generations. Values: Independence Greenpeace is a non-profit, independent, does not accept donations from governments, corporations or political parties. His work is entirely funded by private individuals around the world aggiungere 3 milioni di persone, e il Brasile sono circa 48.000 dipendenti. L’indipendenza economica di Greenpeace garantisce la trasparenza, la libertà di espressione e di posizionamento.

BRIEF  
Come contribuire e fare la differenza? L’obiettivo è sviluppare una campagna adv su uno dei seguenti temi: amazzonia, oceani, nucleare, clima ed energie rinnovabili.
Il target è enorme e si può parlare a tutte le classi sociali e fasce d’età. Ma per questo progetto si concentrerà su uomini e donne, da 15 a 60 anni, che vivono in grandi centri urbani del Brasile, gli utenti di social network, con scarso interesse alle problematiche ambientali e devono essere messi a conoscenza.
   
TRANSLATION
English: Nuclear generating / Future generations
Français: Générateurs nucléaires / Générations futures
Italian: nuclear generators / Future generations
Espanol: Generadores nucleares / Generaciones futuras

0 comments:

Post a Comment